Webinar digitaal samenwerken

Werken in de Cloud verandert de werkwijze binnen organisaties. Het geeft nieuwe kansen en mogelijkheden voor medewerkers om effectiever samen te werken ongeacht locatie of apparaat. Met Teams, SharePoint en OneDrive zijn er binnen Microsoft 365 meerdere tools beschikbaar om samen te werken en documenten op te slaan en te delen. Tijdens dit webinar op 17 mei gaan we in op de sterke en minder sterke punten van deze tools en hoe je ze effectief combineert.

Wat: webinar (online seminar)
Over: samenwerken met behulp van Teams, SharePoint en OneDrive voor bedrijven.
Wanneer: vrijdag 17 mei, 11:00 – 11:30 uur
Doelgroep: managers, Office 365 beheerders, IT Managers, etc.
Kosten: gratis

Aarzel niet en schrijf je snel in voor dit gratis webinar op vrijdag 17 mei

Inschrijven

Praktische informatie

Datum: Vrijdag 17 mei, 11:00 – 11:30 uur
Thema: Samenwerken met behulp van Teams, SharePoint en OneDrive
Kosten: Gratis
Locatie: Online

Profiel Delta-N

Delta-N

Innovatief Onderwijs mogelijk maken via de inzet van moderne technologie. Dat is waar Delta-N voor staat. Wij zijn een Microsoft specialist met ruime ervaring binnen het onderwijs. Wij zorgen dat ICT oplossingen zoals Office 365 snel en vakkundig geïmplementeerd worden, zodat uw onderwijsinstelling de mogelijkheden optimaal kan benutten.

Profiel Delta-N ›