• Bezoek de Technologie & Onderwijs twitterpagina
  • Bezoek de Technologie & Onderwijs facebookpagina
  • Bezoek de Technologie & Onderwijs YouTube-pagina
  • Schrijf u hier in voor de nieuwsbrief

Infosessie: Microsoft Premier Support

Donderdag 30 april 2015

Op donderdag 30 april organiseren SLBdiensten en Microsoft een exclusieve gratis sessie over Microsoft Premier Support. Draait uw server back-end voor een belangrijk deel op Microsoft-technologie? Bent u van mening dat ondersteuning het beste direct door Microsoft gegeven kan worden? Dan is deze bijeenkomst interessant voor u. Doorgaans zijn directe contracten erg kostbaar maar in samenspraak met Microsoft hebben we een uniek laagdrempelig aanbod samengesteld zodat u bij calamiteiten verzekerd bent van:

  • Ondersteuning bij het oplossen van calamiteiten inclusief Service Levels en oplostijden
  • Een Service Delivery Manager die als vast aanspreekpunt fungeert
  • Pro-actieve ondersteuning ter voorkoming van incidenten.

Voor wie?

Contactpersonen van SLBdiensten, ICT-coördinatoren en bestuurders.

Over Microsoft Premier Support

Direct toegang tot Microsoft Experts voor uw overgang naar de Cloud
Slimmer samenwerken, minder beheerlast en altijd toegang tot de nieuwste functionaliteit. De Cloud ligt binnen handbereik voor de meeste onderwijsinstellingen. Om de overgang naar Office 365 of Azure goed voor te bereiden, kunt u ervoor kiezen om uw huidige omgeving direct met Microsoft Services te optimaliseren – veelal in samenwerking met een erkende partner. Met focus op de techniek, de eindgebruikers, opleidingen en (helpdesk) processen, zijn er diverse vormen van ondersteuning mogelijk. Altijd met directe betrokkenheid van de Microsoft Experts. Zo haalt u het risico uit de transitie en kunt u veiliger en sneller migreren naar de Cloud.

Persoonlijke Service Delivery Manager
Bij directe dienstverlening hoort een Microsoft Service Delivery Manager (SDM/TAM) die uw organisatie door en door kent. De SDM is uw vaste aanspreekpunt en werkt nauw samen met mensen in uw organisatie. De focus ligt op persoonlijke incidentondersteuning, escalatiemanagement en major incident response planning waardoor de doorlooptijd van uw incidenten sterk vermindert. Daarnaast adviseert de SDM u over lifecycle management, cloud onboarding en krijgt u specifieke inzichten in uw organisatie door middel van op maat gemaakte rapportages en regelmatig, persoonlijk overleg.

24/7 ondersteuning bij calamiteiten
Er kunnen zich situaties voordoen waar de problemen in uw Microsoft-omgeving groter zijn dan u op voorhand heeft kunnen voorzien. Situaties waar u met spoed ondersteuning bij nodig heeft omdat de impact op de eindgebruikers omvangrijk is. Dan is het wenselijk om direct toegang te krijgen tot de productspecialisten bij Microsoft die u zowel kunnen helpen bij incidenten in de Cloud als in uw eigen omgeving.

Waar en wanneer

Datum: 30 april 2015
Tijd: 09:30 - 15:00 uur
Locatie: Kantoor Microsoft te Schiphol
Kosten: deelname is gratis

Agenda

09:30 uur  Ontvangst met koffie, thee
10:00 uur  Welkom, introducties en achtergrond door SLBdiensten en Microsoft Services
10:30 uur  Ondersteuning: Service Management, Incident Support en Incident Reduction
12:00 uur  Lunch (samen met bestaande Premier Support-klanten)
13:00 uur  Het klantperspectief - de ervaringen van een bestaande klant uit het onderwijs
13:45 uur  Samenwerking op maat - de mogelijkheden op een rij
14:15 uur  Rondvraag en afsluiting
14:30 uur  Rondleiding en borrel

Inschrijven

Bent u geïnteresseerd? U kunt zich hieronder aanmelden voor deze gratis infosessie. We zien u graag op 30 april!

Inschrijven
SLBdiensten

Partner: SLBdiensten

Branche:Voortgezet Onderwijs / MBOWebsite:http://www.slbdiensten.nlProfiel:

SLBdiensten is in 1992 opgericht om het onderwijs van goede legale software te voorzien, tegen scherpe prijzen. SLBdiensten is een intermediair tussen de softwarebranche en het MBO. Dankzij een goede onderhandelingspositie en een uitgebalanceerd productaanbod zijn wij uitgegroeid tot de belangrijkste softwarepartner in het Voortgezet onderwijs en het MBO.
Lees verder...

Mail deze partner  Mail deze partner
 
Microsoft

Partner: Microsoft

Website:https://www.microsoft.com/nl-nl/education/Profiel:

De kwaliteit van ons onderwijs bepaalt in grote mate je kansen om vooruit te komen in de wereld. Landen die voldoende talent voortbrengen en aantrekken, blijven overeind in de mondiale concurrentie om talent. Daarbij is aandacht voor 21st Century Skills en innovatief onderwijs essentieel. Microsoft gaat graag met scholen in gesprek over de uitdagingen en kansen in het onderwijs.
Lees verder...

Mail deze partner  Mail deze partner
 

De nieuwste artikelen in uw mailbox?
Blijf op de hoogte met de T&O nieuwsbrief!

Inschrijven